wtorek, 25 marca 2014

Mój synek dzisiaj odsypia chyba wczorajszy dzień więc mamuśka szaleje w kuchni :)
Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na ciasto marchewkowo-cukiniowe bez jaj i mleka. W sam raz dla osób z alergią oraz dla mam karmiących, których dzieciaczki mają alergię na mleko i jaja.

Ciasto marchewkowo-cukiniowe bez jaj i mleka

Potrzebne nam będą:
- 2 duże starkowane marchewki 
- pół starkowanej cukinii 
- 2 szklanki mąki (ja dałam 1 zwykłej, 1 razowej) 
- 1 szklanka oliwy 
- 1 czubata łyżeczka sody 
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
- 3/4 szklanku cukru (jak lubisz słodkie to daj 1 szklankę) 
- 1 łyżeczka cynamonu 

Wszystkie suche składniki mieszamy ze sobą, następnie dodajemy oliwę i na końcu starkowane warzywa. Przekładamy do blaszki (u mnie keksówka o wymiarach dł - 30 cm, szer - 11 cm). Pieczemy do suchego patyczka w temperaturze 180 stopni (u mnie 45 minut).

SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz